donderdag 4 juni 2009

ik ben jarig

het is nog maar 8u en mijn dag kan al niet meer stuk!
Daarnet kreeg ik ontbijt aan bed van mijn zoon Joran en gisterenavond had hij ook al een verrassing voor mij : hij kon niet wachten tot vandaag om het te geven.
EEN STEMPEL
na school was hij naar het houtenspeelgoedwinkeltje geweest
in ons dorp ,en daar verkopen ze stempels
(dat wist ik niet eens)
om hem te bedanken voor zijn leuke kado,
heb ik er gisteren nog vlug een kaartje mee gemaakt.
"het is zelfs mooier dan mijn verjaardagskaartje ,"
zei hij
en blij dat hij was.
Mijn ventje had ook een mooie orchidee klaargezet,
en alle kaartjes die reeds toegekomen waren had hij verzameld en klaargelegd
Maar dat toon ik straks wel ,want nu moet ik gaan werken


4 opmerkingen:

Wendy zei

Hallo Ann,

Wij wensen je alvast een hele fijne verjaardag!!! Geniet er maar van en laat je maar eens lekker verwennen. Je dag kan inderdaad niet meer stuk, het is een heel mooi kaartje geworden.

Groetjes,
Wendy en Bruno

Anoniem zei

Gelukkige verjaardag!! Geniet er van! Mijn kaartje komt er nog aan hoor!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en het kaartje is super hoor!
Groetjes van Jacqueline

pruts zei

een hele dikke proficiat met je verjaardag !!!!
toffe stempel,hij weet wat mama graag heeft. :-)