zondag 6 december 2009

hoe berg ik mijn spullen op

hier zie je hoe ik mijn spullen opberg
hier zie je al mijn fotodozen staan en kleine papierblokken


onder mijn tafel staan 2 ladentorens. In deze lade zit organza en satijnlint
fibers gesorteerd op kleur



enkele grote ponzen


in deze ladenblok zit de rest van de ponze




naast mijn staat de papierbak met restjes(op kleur in hangmappen)






een lade vol eaylets en splitpennen





in de eerste lade zitten de embossingpoeders







op mijn tafel staan 3rekjes met daarin onderandere alle inkten








tussen de rekjes staan 2 mappen met:
cuttelbugmallen en spillbindersmallen









embellishments zitten op thema in de lades










pailletes in allerlei vormen en kleuren











naaigaren












in de onderste lade van mijn tote zitten alle perfect pearls













bloemen op kleur in grote glazen potten














knopen op kleur in snoeppotten
















fantasielint is ook op kleur gesorteerd















clearstamps op thema in CD doosjes

















mijn indexboekje waar alle stempels per CD doosje instaan


















de CD torens

Zo, ik hoop dat jullie wat heb bijgeleerd ,als er vragen zijn ,laat maar weten

















4 opmerkingen:

Scrappycat zei

Erg interessant hoe jij al je spullen opbergt. En wat een hoop!!!!
Mijn zolderkamertje zou bezwijken onder jouw spullen vrees ik ;-)
Proficiat trouwens met je winnende LO bij in2hobby, hij is erg mooi!

pruts zei

wow, jij bent georganiseerd !!!!
heel erg overzichtelijk !!

severine zei

http://scrappen-is-fijn.actieforum.com/forum.htm

hallo, kom erbij op ons forum waar beginnende en ervaren scrappers zitten

wij zoeken nog meer dames om ervaringen uit te wisselen

Groetjes

severine
scrapster uit izegem

Julia Sáddi zei

Congratulations!!! When I grow up I wanna be just as organized as you are! : )
1 Huge Hug, Julia Sáddi